Voorzieningen

Services

Hotels

Vlak bij de luchthaven staat het hotel Courtyard by Marriott Cancun‎ (tel: +52(0)998 287 2200). Andere hotels in de buurt van de luchthaven zijn onder meer Moon Palace Golf & Spa Resort (tel: +52(0)998 881 6000), Hilton Cancun Golf and Spa Resort (tel: +52(0)998 881 8000) en het exclusieve The Ritz Carlton Hotel (tel: +52(0)998 881 0808).‎ Voor meer hotels en online reserveren, kunt u terecht bij Booking.com. Zij hebben een zeer groot aanbod van hotels, tegen scherpe internet tarieven.

Winkelen en restaurants

Cancún Airport heeft een redelijk aanbod van restaurants, cafés, (snack)bars en koffieshops (waaronder een Starbucks) in Terminal 2 en Terminal 3. Behalve een duty free shop zijn er vooral souvenirwinkels te vinden op de luchthaven van Cancún.

Bagage

Er zijn kluizen op Cancún Airport waarin u bagage kunt stallen, kosten: 80 pesos per 24 uur. Navraag naar verloren voorwerpen doet u via de luchthavenpolitie (tel: +52(0)998 848 7200).

Informatie

Bij de hoofdingangen van Terminal 2 en 3 zijn informatiebalies waar u terecht kunt met vragen over Cancún Airport, aankomst- en vertrektijden en services op de luchthaven. In de terminals lopen ook luchthavenmedewerkers rond aan wie u vragen kunt stellen.

Zakelijk

Er zijn twee VIP lounges op Cancún Airport, een in Terminal 1 en een in Terminal 3. Naast diensten als faxen, kopiëren en internettoegang hebben beide lounges kleine vergaderruimtes te huur. Meer informatie via telefoonnummer +52(0)998 848 0335. Uitgebreide zakelijke diensten worden geboden door het hotel Courtyard by Marriott en de ressorts in de omgeving van de luchthaven (zie bij Hotels).

Gehandicapten

De luchthaven van Cancún is goed toegankelijk voor gehandicapten. Er zijn rolstoelhellingen en aangepaste liften en toiletten.

Overige services

In Terminal 2 en 3 zijn banken, geldwisselkantoren en ATM’s. Verder is er een beauty- en massagesalon. De Eerste Hulppost vindt u in de Aankomsthal van Terminal 2.