Voorzieningen

Services

Hotels

Er is geen hotel op het luchthaventerrein. Het dichtstbijzijnde hotel is het Leela Kempinski Hotel (1,5 kilometer van terminal 2, 7 kilometer van terminal 1; tel: +91(0)22 6691 1234). Andere hotels in de buurt van de luchthaven zijn onder meer Orchid Ecotel (tel: +91(0)22 2616 4040) en het Midland Hotel Mumbai (tel: +91(0)22 2611 0414). Al deze hotels hebben een gratis shuttlebusverbinding met de luchthaven. In de Aankomsthal is een hotelreserveringsbalie. Voor meer hotels en online reserveren, kunt u terecht bij Booking.com. Zij hebben een zeer groot aanbod van hotels, tegen scherpe internet tarieven.

Winkelen en restaurants

Mumbai Airport heeft een redelijk aanbod van winkels, restaurants, (snack)bars en cafés. Dit zal waarschijnlijk verbeteren als de verbouwing van de terminal klaar is.

Bagage

Bij de bagage-afhandeling is een loket voor verloren en gevonden voorwerpen. Daar kunt u ook bagage in bewaring geven.

Informatie

Er is een algemene informatiebalie in de Aankomsthal. Daarnaast zijn er balies waar u informatie kunt krijgen over attracties en bezienswaardigheden in en rond Mumbai.

Zakelijk

In de Vertrekhal is een business centre met beperkte faciliteiten: een fax, computers met internettoegang en een schoenpoetsmachine. Het nabijgelegen Leela Kempinski Hotel (zie bij Hotels) biedt uitgebreide zakelijke faciliteiten. Het hotel heeft onder meer vergaderruimtes, conferentiezalen en een cateringservice.

Gehandicapten

Mumbai Airport is redelijk toegankelijk voor gehandicapten. Er zijn aangepaste liften en toiletten en rolstoelhellingen. Bij de informatiebalies kunt u om assistentie vragen.
In Terminal 2a is een aparte lounge voor rolstoelers, bij Gate 2.

Overige services

Wisselkantoren, geldautomaten en postkantoren vindt u in beide terminals. Draadloos internet is (gratis) beschikbaar. In Terminals 2A en 1B zijn EHBO-posten die 24 uur per dag bemand zijn.